با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ دبیر کانون صنفی معلمان از اتهامش باخبر است
زیارت عاشورا

خبرگزاری فارس: تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در دستگاه قضا/ دبیر کانون صنفی معلمان از اتهامش باخبر است/متهم خودش نمی‌خواهد به خانواده‌اش چیزی بگوید

به کاوش خبر24 به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتاد و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص بازداشت و ممنوع‌الخروجی اسماعیل عبدی دبیر کانون صنفی معلمان و اینکه وی ممنوع‌الملاقات است و خانواده‌اش از اتهام وی بی‌خبرند گفت......

خبر24: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتاد و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص بازداشت و ممنوع‌الخروجی اسماعیل عبدی دبیر کانون صنفی معلمان و اینکه وی ممنوع‌الملاقات است و خانواده‌اش از اتهام وی بی‌خبرند گفت: اصلاً اطلاعاتی که شما دادید صحیح نیست براساس قانون جدید، بنابراین است که افرادی که ضرورت ندارد اصلاً بازداشت نشوند و آنهایی هم که بازداشت می‌شوند اگر امکان تبدیل قرار باشد برای‌شان قرار موقت صادر می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند متهم از اتهامش اطلاعی ندارد صحیح نیست چرا که در جریان بازپرسی به خود متهم و وکیلش تفهیم اتهام می‌شود. حالا آن فرد می‌تواند به خانواده‌اش بگوید یا نگویید که خیلی‌ وقت‌ها نمی‌گویند چون دوست ندارند خانواده‌شان از عنوان اتهامی‌شان مطلع شوند.

اژه‌ای تأکید کرد: در بحث ملاقات هم قانون پیش‌بینی‌های لازم را داشته است اما گاهی ممکن است به تشخیص بازپرس متهم ممنو‌‌ع‌الملاقات باشد اما در هر صورت با نظارت بازپرس یا دادیار ناظر زندان با خانواده‌اش تماس می‌گیرد.

خبرنگاری گفت با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس خبرگان افشاگری‌هایی در مورد اختلاس و یا فسادهای مالی و نسبت دادن آن به برخی افراد صورت می‌گیرد آیا قوه قضاییه ورود نمی‌کند که اژه‌ای گفت: گاهی افشاگری‌ها به یک مرجع رسمی است که خوب است اما گاهی در یک رسانه افشاگری صورت می‌گیرد و واقعیت ندارد و این خلاف است و اگر شخص حقیقی یا حقوقی شکایت کند موضوع پیگیری می‌شود.

وی افزود: اما گاهی این افشاگری موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود که در اینجا مدعی‌العموم ورود پیدا خواهد کرد.

یکی از خبرنگاران پرسید آیا از زیرساخت‌هایی همچون پدافند غیرعامل در قوه قضاییه استفاده می‌شود که اژه‌ای در پاسخ گفت: موضوع پدافند غیرعامل در هر دستگاهی مسئول خود را دارد و در قوه قضاییه هم همین طور است.

وی افزود: جلسه‌ای داشتیم و طرح جامعی تهیه شد که البته پس از طرح اشکالات آن مشخص شد به همین جهت قرار شد اشکالات آن برطرف شود تا به تصویب نهایی برسد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394برچسب:, | 1:5 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |